duminică, 20 aprilie 2014

Cel mai original mod de a afla ca a venit Pastele


Hristos a inviat! Am aflat asta de la vecinul nostru de la care aflam toate vestile importante. Si le aflam intr-un mod foarte original. Vecinul se urca la volanul vidanjei, proprietate personala, si claxoneaza cat il tin puterile. Si il tin cateva ore! Iar noi trebuie sa ne regrupam si sa vedem cum putem dormi. Pe Remus, de exemplu, l-am dus si l-am culcat in singura camera fara geamuri. In dressing. Pentru prima data ma bucur ca am multe haine. Au atenuat destul de bine zgomotul. 
Intr-un fel ii inteleg veselia vecinului. Prima mea masina a fost un Tico. Iar in ziua in care l-am cumparat am si plecat la un drum mai lung. Iar de bucurie, pe tot traseul, am claxonat toate Tico-urile pe care le-am intalnit.
Asa ca tiiiiiii tiiii tiiiiit! Paste fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu