luni, 15 mai 2017

La Cabana Trei Brazi - parc de distracții în aer liber


Marele plus al acestui loc din Predeal este parcul de distracții din fața cabanei. Are tobogane pe care copiii se dau cu colace foarte mari. Cei mici se pot da la părinți în brațe. Așa cum am făcut eu cu Remus.


Vlăduț s-a distrat în leagănele pentru bebeluși. Aveau și tiroliană pentru copii mai mici și trasee prin copaci pentru cei mai mari.


Remus a încercat și tirul cu arcul cu săgeți cu ventuze, pereții de escaladă. A țopăit pe trambulină. Am stat cu orele acolo. Copiii s-au jucat și au respirat aer curat de munte.


Până la cabană se ajunge cu mașina pe drum asfaltat, fără gropi. Cam două ore de la București. Sus, peisajele sunt superbe, oriunde te-ai uita. Chiar simți că ești la munte. Nu într-un hotel de lux cu vedere la DN1.


Cabana Trei Brazi este renovată și are toate facilitatile unui hotel. Noi am stat într-un apartament cu dormitor și living. Livingul avea ferestre mari de la care vedeai o frumusețe de peisaj. Prețurile sunt decente. De hotel de 3 stele.


Restaurantul este cu mâncare tradițional românească. Fac niște papanași de te lingi pe degete. Au o terasă mare afară. Singura problemă e atunci cand sosește un autocar plin cu turiști. Durează foarte mult până vine mâncarea. În weekenduri este așa mai tot timpul. În cursul săptămânii este pustiu.



Se pot face trasee ușoare cu copiii. Noi am mers chiar cu căruciorul. Este un drum cu pietris care duce spre cabana Poiana secuilor.

Să vă fie de folos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu