duminică, 25 iunie 2017

Adevărul din spatele imaginii perfecte


Sunt sigură că mulți mă invidiați după ce ați văzut poza. Așa că vreau să clarific niște lucuri ca să vă simțiți mai bine.

Lădița cu nisip pentru copii - Nu prea știu de ce s-a inventat (nici de ce am cumpărat-o). Cineva chiar a crezut că nispul ar putea rămâne în ea. Cea mai mare bucurie a copiilor e să-l împrăștie peste tot în curte. De câteva ori pe zi stau și îl strâng cu mătura și îl pun la loc. De fiecare dată când intrăm în casă trebuie să nu uit să-i pun capacul. Nu de puține ori, pisica a confundat lada de nisip cu litiera. Iar comorile pe care le-am găsit în nisip a doua zi nu au fost tocmai de valoare...

Piscina - De fiecare dată, înainte să intre copiii trebuie să o curăț cu o paletă. Cad multe gâze și frunze. Cu prelata m-am chinuit o vreme, apoi am renunțat. Copiii, odată intrați, nu stau mai mult de câteva minute. Intră și ies din ea non stop. Și vor de fiecare dată să-i șterg, să-i schimb, să-i încalț.

Șezlongul - Doar nu credeți că îl folosește cineva! Copiii nu stau locului o secundă. Prin urmare... nici eu. Câteodată, mai stă Sofi, pisica.

Coșul de plajă de pe șezlong - îl țin de frumusețe. Îmi amintește de vremea când aveam nevoie doar de o cremă și un prosop când mă duceam la plajă. Acum mergem cu 3 sacoșe de rafie de la Mega Image. Doar așa putem căra toate jucăriile pentru nisip, colacele, mingile, patru prosoape, două creme de protecție, pampersi de uscat și de apă, haine de schimb pentru copii, apă, sucuri, biscuiți etc.

Cam atât. În rest, totul este exact așa cum transmite poza: relaxare, relaxare, relaxare.

Un comentariu: