joi, 13 iulie 2017

Edenland Balotești - Pe caniculă, ne jucăm în pădure


Mult timp am trăit cu impresia că Edenland e doar pentru copii mai mari decât ai mei. Pentru cei care se cațără și fac trasee prin copaci. Dar nu e așa.


Are un loc de joacă imens, la umbra copacilor înalți de zeci de metri. Și sunt de toate pentru toți copiii. De la gropi cu nisip, până la căsuțe, trambuline, un trenuleț, tobogane, balansoare. Ai mei nu se mai dădeau duși de acolo. Am văzut și foarte mulți bebeluși. Peste tot este umbră pentru că locul a fost construit printre copaci.


Când ni s-a făcut foame de atâta joacă ne-am dus la o terasă. E în regim de autoservire. Cu mâncare simplă, dar ok pentru copii. Iar pentru desert poți poți lua o clătită, o gogoașă, o înghețată de la căsuțele amenajate pe marginea aleilor. Au și niște foișoare cu măsuțe care se pot închira pentru zilele de naștere.


Copiii de peste 3 ani pot face trasee ușoare în copaci. Iar cei mai mărișori și adulții se pot distra la înălțime mult mai mare. Sau pot face echitație, paintball, tiroliană, Pentru aceste activități se plătește suplimentar. Intrarea în Edenland costă 10 lei pentru adulți și 5 lei pentru copiii peste 3 ani.


În pădure se organizează și ateliere de pictat pe hârtie sau pe obiecte ceramice pe care copiii le pot lua acasă.


Mi s-a părut foarte interesant că au căsuțe în copaci care se pot închiria. Adică poți să dormi noaptea în pădure. De fiecare dată când mergem, eu am senzația că am ajuns în Jurassic Park. Așa că nu m-aș aventura. Dar până la dinozauri, nu știu cum poți supraviețui țânțarilor. Noi am fost ziua și nu am scăpat nepișcați. Data viitoare luăm sigur spray anti-țânțari la noi.

Să vă fie cu folos! Mai ales în zilele fierbinți.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu