joi, 6 iulie 2017

Pensiunea Casa Iris - un loc potrivit pentru vacanța cu copiii în Sinaia


Am descoperit un loc de cazare în Sinaia căruia nu i-am găsit niciun defect! Și asta nu mi se întâmplă des. Pensiunea Casa Iris de 4 stele este în cel mai înalt punct din Sinaia, pe drumul spre cota 1400. Departe de DN1 și de oraș. Ești înconjurat de pădurea de brazi și de liniște. E foarte aproape de Peleș. Noi am făcut pe jos, cu doi copii mici, 20 de minute. Cu mașina am ajuns în 5 minute. E aproape și de teleferic.


Am făcut rezervare pe booking, fără să plătim vreun avans. Ne-am cazat într-un apartament cu două dormitoare și un living. Baia cu jacuzzi, dormitorul matrimonial cu balcon și minibar. Livingul avea și el balcon și espressor de cafea. Ambele balcoane erau bine făcute, fără vreun pericol pentru copii. Priveliștea era foarte frumoasă de la orice fereastră. Cazarea pentru 3 nopți cu mic dejun ne-a costat 900 de lei.


Chelnerii au fost prietenoși și atenți cu copiii. Micul dejun inclus a fost cu de toate. Aproape toate mesele le-am mâncat acolo. Am luat ciorbă de cocoș, rață pe varză, papanași, clătite, înghețată de casă. Ce am comandat a fost gustos, adus rapid și la preț mic.


Chiar în fața pensiunii era un loc de joacă. Acolo mergeau copiii până venea mâncarea. Am comandat seara și în cameră. A fost tare bine să mâncăm liniștiți pe balcon după ce s-au culcat copiii.


În ultima zi, doamna de la recepție ne-a spus să nu ne grăbim să predăm camera la ora 12.00. Asta e o premieră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu