joi, 3 august 2017

Un loc de joacă pentru mămici


Mi-am luat copiii din dotare și am plecat cu ei la un loc de joacă despre care știam că are și terasă/cafenea. Yucca - Lumea copilăriei îi zice. E undeva prin Dorobanți.

Am găsit cu greu un loc de parcare în zonă. Dar cum am ajuns, ne-am și apucat de treabă. Remus și Vlăduț de înghețată. Eu, de un fresh. Ai mei au descoperit înghețata de caramel sărat. Care e genială! Eu am lins doar o linguriță de-a lor că n-am mai apucat. Nici fresh-ul nu l-am băut. A ajuns la Vlăduț în stomac. La fel ca și limonada pe care o comandasem tot pentru mine. Tot din priviri am mâncat și niște clătite care arătau într-un fel... Remus a zis că sunt aproape la fel de bune ca cele făcute de mine.

După ce i-am încărcat cu energie de la dulce (nu că ar mai fi avut nevoie de vreun refill), am urcat la locul de joacă. La etaj erau trei uși. În spatele uneia era locul de joacă pentru copii, în spatele celorlalte erau două locuri de joacă pentru mămici. Unul era salon de masaj. Celălalt, salon de cosmetică și coafură. Deci cum?! Asta este un vis pentru o mămică disperată ca mine, care nu pleacă de acasă decât cu copiii după ea.

Cât ai mei s-au jucat printre bile și s-au cățărat pe pereți, eu m-am gândit doar cum să-mi fac mai repede programare la un masaj. Pentru început.

PS Nu se plătește pentru locul de joacă al copiilor.

2 comentarii: