sâmbătă, 21 octombrie 2017

Prima oară la dentist - ceva ce nu se uită


Am întrebat pe mai multe grupuri pe Facebook la ce dentist să merg cu Remus (4 ani). Am vrut neaparat ca măcar prima dată să fie o experiență plăcută pentru el. Am primit multe răspunsuri. Am selectat și am ales să mergem cât mai aproape, la un cabinet nou deschis la noi în comună. Cineva mi-a spus că are o dentistă bună specializată pe copii. Am sunat să fac programare. Mi-a răspuns soțul dânsei spunându-mi că el nu este la cabinet. Că nu știe programul soției. Că oricum ea nu vine acolo decât dacă are programare (pentru asta sunasem!). Că să mai sun a doua zi după ora 17.00. Mi s-a părut total aiurea. Așa că am renunțat.

Am hotărât să mergem la o clinică stomatologică de prin Vitan. Dap. Practic, în altă țară pentru noi, atât e de departe. Am făcut o oră și ceva pe drum. În weekend! Mă așteptam să găsesc acolo niște cabinete care au doar niște desene pentru copii pe pereți. La asta mă gândeam când am citit că e o clinică childfriendly.

La recepție totul era colorat, de la canapele până la pereți. Iar pe televizor erau puse desene. Am fost conduși la etajul trei. Pe scări, din loc în loc, erau desenați niște ochi haioși iar pereții erau făcuți ca într-o peșteră. Balustrada, și ea colorată. Vă spun toate astea pentru că m-a impresionat atenția lor la detalii. Detalii care nu i-au scăpat nici lui Remus și de care s-a bucurat.


Când am ajuns am rămas puțin în camera de așteptare. Care era un loc de joacă în toată regula. Cu mașinuțe, căluți, trasee, căsuțe de păpuși și cărți de povești. Remus s-a jucat nestingherit și a intrat binedispus în cabinet. Fiecare cabinet are un nume și e decorat altfel.


L-a așezat doctorița pe scaun și i-a spus că o să-l ridice ca pe o rachetă. I-a explicat că o să se uite la dinții lui. A râs, a glumit cu el. În timpul ăsta i-a făcut un periaj profesional și o fluorizare. I-a spus că îi pune o pastă albastră ca la ștrumfi. De la un punct, Remus nu prea a mai fost atent la stomatoloagă pentru că se uita la desene pe monitorul de deasupra capului (!).

După ce a terminat tratamentul, am fost într-o altă cameră. Unde un "roboțel" i-a făcut o radiografie de 360 de grade. Iar la final, l-au rugat pe Remus să își aleagă o jucărie ca premiu pentru curaj.

Clinica se numește Kopfzeit. Prețurile le găsiți la ei pe site. Noi, de exemplu, pentru consultație (se plătește doar prima dată), periaj, fluorizare și radiografie am dat 290 de lei.

Să vă fie de folos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu