marți, 16 ianuarie 2018

Lovemade: De Crăciun, am dat o nouă viață unei scânduri și unor pietre din curte

Au fost odată ca niciodată 7 pietre. Toate albe, frumoase dar triste. Se apropia Crăciunul și nimeni nu le băga în seamă. Se uitau cum bradul din curte era împodobit, cum o scândură de lângă ele fusese vopsită și transformată în om de zăpadă. Știau bine că nu ai ce să faci cu niște pietre de Crăciun. Ele nu și-au pierdut totuși speranța. Și într-o zi au fost atinse de magia Crăciunului! Și transformate într-o decorațiune pusă la loc de cinste în casă. Pentru că de Crăciun, orice e posibil.



Pe principiul "nimic nu se aruncă, totul se transformă", am luat și o scândură din curte (cea din povestea cu pietrele de mai sus) peste care au trecut niște ani, niște zăpezi și multe ploi. Am vopsit-o, i-am pus un fular să-i țină de cald și i-am dat o nouă viață. Că doar Crăciunul e magic! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu