sâmbătă, 23 august 2014

Weekend ratat la Eforie Nord


Am ajuns din nou la marea noastră. Doar pentru un weekend prelungit pentru că mi-am promis de data trecută că nu mai calc în vacanță pe aici. 

Am ales o vilă din Eforie Nord. Avea scor bun pe booking, arăta bine și avea tot ce îmi trebuie (două camere și bucătărie complet utilată).


Cum am ajuns au insistat să le plătim imediat și restul de bani (achitaseram 50 la sută în avans). Mi-au zis că nu vor să ne deranjeze mai târziu, deși era evident că ne deranjau chiar atunci (copilul se tot învartea că era mort de foame după drum). Le-am plătit ca să scap de o grijă.

Am fost la plajă iar pe drumul de întoarcere mi-am murdărit rochița de ciocolată. Zic, ce bine că am mașină de spălat! Am pus detergent și i-am dat drumul. A mers puțin și a dat eroare. Soțul se uită și îmi spune mirat că mașina nu e racordată la apă! Practic era doar de frumusețe. Resemnată, îmi iau rochița, o spăl la mână și dau să ies pe terasă, dar văd că nu am unde sa o pun și dau să închid geamul. Nu reușesc. Încearcă și soțul care rămâne cu geamul în mână... Încercăm în zadar să-l punem înapoi pe șine (era geam mare cât jumătate de perete). Așa că sunăm proprietara. Se miră cum de am reușit să stricăm geamul (noi fiind și doi forțoși - n-avem împreună 100 de kg) dar trimite pe cineva. O doamnă care se ocupa de curățenie. Se miră și ea și spune că o să cheme niște băieți, dacă or mai fi pe la firmă. O întreb ce ne facem dacă ăia nu vin, cum dormim cu ditamai geamul deschis?! Îmi răspunde că unii dorm și pe plajă...
O întreb și de mașina de spălat. Îmi spune senină că nu merge, că ce... eu stau trei zile și vreau să spăl la mașină?!  

Ca o paranteză, aveau și un cuptor care era pus pe holul de lângă dormitor. Nu că m-aș fi apucat acum să fac plăcinte, dar nu văd de era pus acolo. Oricum nu cred că funcționa.

Partea bună a fost că au venit "baieții" și au ridicat geamul pe șine. Partea proastă e că m-am enervat din prima zi. Dar de data asta am avut noroc de vreme bună.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu