joi, 23 octombrie 2014

Ar fi atât de simplu dacă ne-ar păsa

Mă simt ca dracu... Sunt răcita, nedormită de patru nopți. De două pentru că sunt eu răcită, de alte două pentru că a fost copilul meu. Cred că nu o să le dorm nici pe următoarele pentru că nu trece așa repede. Nu am răcit pentru că am băut rece sau pentru că ne-am îmbrăcat prea subțire. Am răcit pentru ca am luat virusul de la cineva. Din supermarket, de la serviciu, din metrou. De la cineva care își spune că e răcit, dar nu e nimic pentru că nu se ia. Ba se ia! Și este atât de simplu să nu se întâmple asta... dacă am sta în casă sau am purta o mască de unică folosință. Nu doare și costa vreo 10 bani. Și ne-o putem lua atunci când ne ducem la farmacie și ne cumpărăm medicamentele pentru răceală. Nu trebuie decât să ne pese.

PS Acest material nu face parte dintr-o campanie de prevenire a Ministerului Sănătății. Deși poate n-ar fi o idee rea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu