joi, 30 martie 2017

Experiența noastră cu copiii la Therme

Ne-am hotărât brusc într-o dimineață de weekend să mergem cu copiii la Therme. Am ajuns pe la 11.30. Era lume multă, dar suficient loc. Deși pe siteul lor arăta că gradul de ocupare este aproape de maxim. Am fost doar în zona Galaxy, decicată copiilor.

Apa este foarte caldă. Ca la baie. În piscina cu bar este chiar fierbinte. Remus a fost foarte încântat să bea suc pe un scaun în apă. Au și cocktailuri pentru copii. Pentru Vlăduț (un an și două luni) a fost prima baie la piscină. În rest, mai făcuse baie doar în mare. Poate de asta i-a și plăcut cel mai mult la piscina cu valuri. Au și piscină pentru bebeluși unde s-au bălăcit bucuroși amândoi.


Toboganele cu apă nu le-am încercat încă. Și nici piscina care iese în exterior (tot în zona Galaxy, dedicată copiilor).

Una din temerile mele era să nu le fie rece copiilor când ies din apă. Am stat fără nicio grijă. Temperatura aerului este ridicată. Nu se simte nici măcar răcoare când esti ud.

Am apreciat că sunt peste tot suporturi de prosoape. Noi ne-am luat de acasă pentru cei mici, dar se pot lua prosoape și de acolo.

La vestiare este curat și am avut loc suficient în cabinele de schimb. Lucrurile ți le lași într-un dulap care se închide/deschide numai cu o brațară electronică pe care o primești la intrare. E din plastic și o porți cu tine peste tot. Chiar și plătesti cu ea mâncarea, sucurile etc.


Pentru părinți, în zona Galaxy, sunt scaune de masaj cu jeturi de apă. La noi le-au încercat copiii, care nu mai vroiau să se dea jos.


Am mâncat acolo, la un fel de autoservire. Mâncarea este ok, destul de simplă dar bună pentru copii. Servirea foarte lentă deși doar luau dintr-o tavă mâncarea și ți-o puneau în farfurie. Eu am comandat ceva, mi-au dat altceva. Le-am spus pe loc dar mi-au spus că nu pot schimba pentru că deja plătisem. M-am enervat dar am lasat-o moartă.

Intrarea pentru copiii sub 3 ani este gratuită. În rest, prețul depinde de câte ore stai, de numărul de membri ai familiei etc.

Un comentariu: