duminică, 10 septembrie 2017

Lovemade: Copacii acadea din grădina fermecată


Decorațiunile de grădină sunt doar un vis frumos atunci când ai copii mici. Nici măcar flori nu prea pot să pun. Ar avea o viață scurtă și traumatizantă. Am într-un singur loc și le păzesc ca pe ochii din cap. Evident că doar acolo vor să se joace cu mașinile, deși au la dispoziție toată curtea. De obiecte de decor ce să mai zic. Vase, ghivece, nimic nu ar rezista micilor demolatori. Așa că m-am apucat de vopsit.




Așa au apărut copacii acadea. I-am vopsit noaptea, ca hoții. Cu lanterna în mână. Nu știu ce-or fi zis vecinii când m-au văzut, dar ziua nu aș fi reușit decât să vopsesc doi copii. Cu lavabilă din cap până-n picioare. Nimic nu i-ar fi ținut departe de vopsea.


Cu vopseaua rămasă am dat și pe bordura care înconjoară singurele mele flori. Și pentru că înfloresc rar și țin puțin, aveam nevoie de ceva culoare permanentă. M-am tot gândit cu ce să fac bulinele roșii. Am folosit drept șablon o formă de tăiat aluatul pentru gogoși. Că nu degeaba gătesc non-stop.


În grădina noastră fermecată este și un copac din beton care face flori sub formă de ghivece. Ghivece puse la distanță rezonabilă de sol ca să nu ajungă la ele "dăunătorii". Iar florile sunt artificiale. Daaa, o să ziceți că e kitsch-ul pe pământ! Dar când nu trebuie să le ud (mama mea le-a udat că a crezut că sunt adevărate), când le văd înflorite tot anul, nu mă mai deranjează.

Să vă mai spun cât s-au bucurat copiii când au văzut minunile din curte? Sau cât m-am bucurat eu că nu au ce să strice?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu