miercuri, 22 noiembrie 2017

Transportul de arme de distrugere în masă a răcelilor a ajuns și lupta a început!


Ne târâm și noi prin sezonul rece așa cum putem. Suntem în al doilea an în care răcelile repetate ale copiilor ne dau viața peste cap.

Disperată de atâtea viroze, le dădeam băieților la greu picături de Vitamina C Alinan. Până când mi-a zis farmacista (văzându-mă că iau des) să nu le mai dau vitamina C de sinteză (artificială) pe termen lung. Mi-a spus că e bună doar în timpul răcelii, maxim o săptămână. Și că dacă vreau să le dau mai mult timp pentru a le întări sistemul imunitar, să aleg vitamina C naturală. Habar nu aveam că există mai multe tipuri de vitamina C. Dar m-am reprofilat rapid. Acum le dau vitamina C naturală de la beostore. Le pun picăturile în ceai.

O altă problemă, Remus se tot trezește noaptea și se plânge că are nasul înfundat (și nici nu se mai culcă la loc! Ultima dată m-a întrebat dacă a murit Regele. Am stat o oră și jumătate de vorbă). Ideea e că am toată gama de sprayuri de nas (Nasic, Pivalone, Olynth etc). Își fac efectul. Dar folosite mai mult de o săptămână, dau dependență. Și am trecut și aici pe naturiste. Pun trei picături de ulei pentru congestia nazală Olbas pe un șervețel de hârtie și îl las pe noptieră. Seamănă la miros cu uleiul de eucalipt. Doar că e mai puternic și ține mai mult.

Pentru durerile de gât, aproape permanente în perioada asta, am zis să încercăm sprayul apiphen, cu propolis și slavie. La început nu prea le-a plăcut gustul dar s-au obișnuit repede. 

La picnic cu miere de Manuka

Și dacă tot e să ia medicamente, măcar să le dau și ceva care să le placă. Când le-am dat drumul albinuțelor mele la  miere de Manuka... greu le-am mai oprit! Explică-le copiilor că e medicament și nu pot mânca oricât vor (n-au înțeles explicațiile așa că am strigat: Veniți repede! E o fantomă în cămară!). Mierea de Manuka este cunoscută drept cel mai puternic antibiotic natural. Este antibacteriană, bună pentru răceli, dureri de gât. Din astea cu care noi ne confrutăm non-stop de toamna până primăvara. 

Sănătate să avem!

Un comentariu:

  1. Pentru desfundat nasucul o jumatate de ceapa pe noptier langa pat(pe mine ma ajuta) desi miroase a ceapa. O alternativa ar fi uleiurile esentiale dar coata mai mult decat o ceapa

    RăspundețiȘtergere