sâmbătă, 2 decembrie 2017

Lovemade: Căsuța de turtă dulce


E o casă din prefabricate, ca orice casă modernă care se respectă. Eu doar am asamblat-o și am decorat-o. Vă arăt imediat poze cu ea la roșu, la gri și la cheie.

Nu vă recomand s-o faceți împreună cu copiii decât dacă sunt suficient de mari cât să nu încurce. Cei mici o pot vedea gata făcută și se vor bucura la fel de mult.

Sau puteți face cum am făcut eu. O căsuță am făcut-o singură, pe ascuns. Iar alta, împreună cu copiii. În timp ce am lucrat ne-am amintit de Hansel și Gretel. Și ne-am bucurat că în căsuța noastră de turtă dulce nu trăiește nicio vrăjitoare degrabă mâncătoare de copii fierți.


Materialele de construcție (pereți, acoperiș, horn) le-am luat de la Ikea. Am dat 25 de lei pe cutie.


Iar pasta de zahăr cu care e decorată este de la Dr. Oetker.


Tot de la Ikea am luat și turtă dulce sub formă de brăduț, om de zăpadă, ren pe care le-am decorat eu.


Așa arată la gri. Pereții casei i-am lipit tot cu pasta de zahăr cu care am decorat. Nu e nimic complicat. Apoi am desenat pe ea cum am vrut.



Am pus și puțină pastă de zahăr albă ca să dau impresia de zăpadă. La fel am decorat și figurinele din turtă dulce pe care le-am pus în fața casei.

Nu doar că a ieșit foarte frumoasă, dar are și un gust foarte bun.

Inspirație și distracție vă doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu