miercuri, 6 decembrie 2017

Un Moș Nicolae mai zăpăcit

Eu, neieșită din casă de vreo două săptămâni (din motive obiective), aflu luni că marți e Moș Nicolae. M-a luat așa, pe nepregătite!

Soțul îmi zice să stau liniștită că se ocupă el de cadouri. La noi în familie am stabilit prin decizie internă si unanimă că Moș Nicolae aduce doar dulciuri. Ca să-l deosebim puțin de Moș Crăciun.

Vine soțul seara, eu creez o diversiune ca să bage cumpărăturile în casă și să le punem mai tarziu în ghetuțe. Până să ajungă el, copiii au șters de zor bocanci, adidași și i-au aliniat. Fiecare a avut voie să-și pună 3 perechi. Da, avem reguli stricte.

Am început procedurile de culcare a băieților. Care durează la nesfârșit. Pe la 12.30 îmi trece așa prin minte că soțul sigur a pus dulciurile în ghete. Dar nu știu ce îmi vine și mă duc să verific. Ghetele erau goale. M-am gândit cu groază cum ar fi fost să le găsească așa copiii. Încep să caut ducliurile. Și găsesc așa: două ouă kinder, două prăjituri Barni, două ciocolățele bounty și o punguță cu jeleuri. Atât! Aveam de umplut 6 perechi, deci 12 ghete!!! M-am uitat în stânga, m-am uitat în dreapta, Moș Nicolae nu era nicăieri. Chiar acum când aveam nevoie de el pentru o minune.

Dar nu m-a lăsat baltă chiar de tot Moșul. Dimineața, copiii au dat năvală să vadă ce au primit și nu am înregistrat nicio plângere. Oricum nu mă mai risc, o să mă pregătesc din timp. Pe cât ziceați că e Crăciunul anul ăsta?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu