joi, 26 iulie 2018

Am fost la ZOO. Nu mai mergem.

În sfârșit am intrat și anul asta în grădina zoologică. După ce săptămâna trecută am ajuns exact când se închidea. Azi am zis că e un moment perfect să încercăm din nou pentru că m-am săturat să pândim ambulanțe. Ceea ce am făcut în ultimele două zile. (E săptămâna porților deschise la ambulanță și au vrut copiii să intre în una. N-a fost să fie.)

Am ajuns în fața primei cuști în care era ceva acțiune. Un jaguar se plimba foarte aproape de gratii. M-am bucurat că îl pot vedea copiii. Ei nu au fost de aceeași părere. Vĺad (2,5 ani) mi-a sărit în brațe și a început să strige cât îl ținea gura: "Fricăăă, fricăăă!". S-a speriat puțin și jaguarul. Remus (4,5 ani) m-a întrebat dacă poate să bage mâna printre gratii să-l mângâie. I-am zis că nu. Că poate să rămână fără ea. Atunci mi-a spus blazat: "E plictisitor aici! Vreau acasă!".

Cu Vlad (care nu a mai coborât din brațe) și cu Remus (nerăbdător să plecăm) ne-am mai târât puțin pe acolo. M-au apucat durerile de spate iar mâinile mi-au ajuns până la genunchi (semănam perfect cu o maimuță). Așa că mi s-a părut o idee bună să plecăm.  Doar că nu a mai vrut Vlad. S-a agățat de o țâșnitoare de care nu am mai putut să-l dezlipesc. Iar Remus se mâțâia că vrea acasă.

Am ajuns până la urmă la mașină. Au adormit pe drum. Mă gândeam că efortul meu nu a fost în zadar. Măcar puteam mânca liniștită acasă cât ei dormeau. Ete, na! După ce i-am cărat în pat (unul are cam 15 kg, celălalt 20 kg) s-au trezit. Mai încercăm la anul la ZOO.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu