vineri, 17 august 2018

De pe alte bloguri: El este mâinile și picioarele copiilor bolnavi de cancer pe ringul de dans


Răzvan face minuni prin dans. El este voluntar la Magicamp și îi ajută pe copiii bolnavi de cancer să se simtă fericiți pe ringul de dans.

"A fost foarte emoționant pentru mine când Leo, un copilaș care acum este înger, mi-a spus că el nu vrea să participe la cursurile de dans pentru că el nu avea o mână. Eu l-am rugat foarte tare dacă nu pot să fiu eu mâna lui. A durat două zile până a acceptat și la petrecerea de final am pregătit un moment în care eu eram mâna lui stângă. La fel s-a întâmplat cu o fată Andreea care nu are un picior și am rugat-o foarte tare să aibă încredere în mine că poate să danseze în picioare, nu în scaunul cu rotile și la final a fost o surpriză, nu am spus nimănui ce facem și la petrecere s-a ridicat într-un picior și am dansat amândoi salsa."

Mai multe despre Răzvan puteți citi aici:
http://magicamp.ro/2018/08/14/portret-voluntar-razvan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu